آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»آموزش»كتابهاي آموزشي»تربیت جنسی کودکان و نوجوانان
تربیت جنسی کودکان و نوجوانان-pic1

تربیت جنسی کودکان و نوجوانان

در این کتاب سعی کرده‌ایم تربیت جنسی کودکان و نوجوانان را از زوایای مختلف مورد بررسی و کنکاش قرار دهیم. ابتدا تعریفی نسبتاً کامل از تربیت جنسی و اصطلاحات مرتبط با آن ارائه شده است؛ سپس اهداف، عوامل، دیدگاه‌ها و اهمیت موضوع تربیت جنسی به طور مفصل مورد بررسی قرار گرفته است. در بخش دیگر؛ جهان بینی، مبانی و ویژگی‌های تربیت جنسی را مورد بررسی قرار داده¬ایم. مسأله بلوغ و عوامل مرتبط با آن، از دیگر موضوعاتی است که بطور گسترده مورد بررسی قرار گرفته تا بهتر بتوانیم مسائل مبتلابه کودکان و نوجوانان خود را شناسایی کرده و برخوردهای منطقی و علمی ‌با آنها داشته باشیم و در نتیجه کودک و نوجوان ما نیز بتواند با یک سلامت روان کامل این دوران را بدون دغدغه پشت سر گذاشته و با کوله باری از تجربه سالم و مفید پا به زمینه نوجوانی و جوانی بگذارد.
والدین ما به دلایل زیر نمی‌توانند نقش مؤثری در تربیت جنسی کودک و نوجوان خود داشته باشند:
1. نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه
2. وجود شرم و حیای بیش از حد در آنها
3. عدم آگاهی از شیوه و چگونگی روش انتقال اطلاعات در این زمینه به فرزند خود
4. باور به اینکه فرزندان ما خود بزرگ می‌شوند و اطلاعات لازم را یاد خواهند گرفت.
هر کدام از موارد بالا می‌تواند خطرات و آسیب‌های جدی به فرزندان ما وارد آورد. در بخش‌های پایانی سعی شده اطلاعات نسبتاً کامل و جامعی در این زمینه در اختیار والدین قرار گیرد. والدین گرامی‌با مطالعه این بخش‌ها قادر خواهند بود آگاهی، فنون و مهارت¬هایی را کسب نمایند که مورد نیاز ایفای مسؤولیت پدری و مادری آنها خواهد بود.
در صفحات پایانی کتاب، پرسش و پاسخ‌هایی مطرح شده است که به احتمال زیاد - با توجه به تجربه نگارنده - پرسش طیف وسیعی از والدین خواهد بود. در پاسخ به این پرسش‌ها سعی شده پاسخ‌هایی انتخاب گردد که برای تمامی والدین قابل استفاده و کاربردی باشد.
طبق پژوهشهای انجام شده یک فرد دارای انحرافات جنسی به طور متوسط می¬تواند 50 نفر را به انحراف بکشاند.
شاید شما دوست عزیز بتوانید با اشتراک گذاری این متن جلوی انحراف جنسی یک نفر را بگیرید و طبق نص صریح قرآن کریم بشریت را نجات دهید. چراکه نجات یک انسان نجات بشریت خواهد بود.
مدیران، معلمان و مربیان محترم مراکز پیش دبستانی و مدارس مقاطع مختلف می¬توانید جهت سفارش عمده با تخفیف و شرایط ویژه (ازجمله کارگاه آموزشی رایگان و ...) با شماره¬های 09301070822 و 09171070822 تماس حاصل نمایند.
تلفن مرکز مشاوره: 32308975 - 071


آگهی دهنده: علی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان فارس - شیراز - كتابهاي آموزشي در شیراز
قیمت: 5500 تومان
به روز شده در:۱۳۹۴/۲/۳۰
بازدید: 194 بار
ایمیل: